En helt BRA dag.

Hejsan! Har ni haft en bra dag? Det har jag.  Vaknade vid sex, tog bussen till jobbet/praoen. Tog den tidiga bussen och satte mig och läste Cosmo i butiken, dom får ju jag läsa gratis nu ^^. En rolig men slitig dag på 7 eleven idag. På lunchen gick jag och Magda till Le pain francais. Jag beställde en "Brie et Salami - sandwich" (Brieost & salami baguette) och den var otroligt god! Verkligen värd sina 40kr och mycket mättande.
Ni kanske märker att jag skriver mycket priser i min blogg? Japp det stämmer faktiskt, och det finns anledning till det.
För personligen blir jag jämt irriterad om det t.ex står i någons blogg: "Shorts - Cubus" utan pris. Jag vill alltid ha reda på varans pris när jag läser folks bloggar osv - därför gör jag det såklart själv. Ni får gärna tycka till om ni tycker det är bra eller inte genom att kommentera.
På lunchen gick jag även till The Body Shop och köpte ett shampoo där.
Träffade Evelina efter jobbet, sedan stallet.
Mer om allting + bilder kommer sedan - Nu ska jag, Annika & Evelina till slottskogen, kanske även lite mer roligt folk.
Ha en bra eftermiddag tills dess, för det tänker jag ha ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0