Now I'm back !

Hej hej hallå!
Sitter här och har rostat två mackor som jag ska ha smör, brieost & salami på - snacka om att kopiera Le pain francais baguette jag åt idag ;) Har just kommit hem efter en härlig kväll som spenderades vid hamnen med Annika & Eve.
Tänkte lägga upp lite bilder från min dag. :)


Söta Magdalena med sin kyckling & bacon baguette från Le pain francais.


Jag & min goda baguette - brie et salami sandwich.


Le Pain Francais, västra hamngatan.


Tänkte färga håret ljusbrunt - vad sägs om denna färg? Tycker ni att jag ska färga det ljusbrunt eller inte?


Mums, Seven eleven har grymt gott kaffe.

Det tycker Evelina med. :)

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag haft ! :) Passa på och njut av vädret, om någon dag kan det vara som bortblåst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0