Världens bästa Betty.





Just nu sitter jag och tittar på Ugly Betty, och efteråt kommer Desperate Housewives. BIG LOVE !
Min dag var jättehärlig! Gick upp vid sex tiden och det var förstås segt, men ändå okej. Tog bussen till Seven Eleven, och det var jätteroligt idag! Personalen där är så jätte trevlig och Magda och jag har blivit bra kompisar. Dock kom hon inte förrens vid tio då vi jobbar olika tider, men ändå. Gjorde massa saker - fyllde på varor, knäckte kartonger, bakade muffins osv.
När jag slutat klockan två strosade jag runt på stan i två timmar eftersom jag skulle träffa Annika klockan fyra. Det var kul och jag hittade lite diverse saker som jag tänkte lägga ut bilder på lite längre ner. 
Mötte Annika och gick och köpte chai latte på Espresso House. Det var längesen jag köpte den och den var inte alls lika god som jag mindes den. Vi satte oss vid gräsmattan vid hamnen och ringde till Paulina som kom och joina oss.
Vi satt där i några timmar, superhärligt.
Har haft en bra dag men är helt slut nu. Hoppas ni får en fin kväll!

Detta köpte jag bl.a:

Fotpeeling  från Yves Rocher, bra att ha till sommaren med en doft av lavender. :) Endast 35 kr då den är på rea just nu!

Och två jättefina tunikor från Gina Tricot men som det inte fanns bilder på.
Även lite andra diverse saker, t.ex en slags spray som ger maximalt med volym. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0