Hört att det blir kallare nu, idag - 13 grader.

Hej på er. Har tyvärr fått veta att det fina vädret inte kommer hålla sig. Redan idag blev det sämre, idag var det 13 grader. Imorgon ska det bli runt 12 grader här i Göteborg. Väldigt tråkigt, jag vill ha SOMMAR. Och för övrigt saknar jag min praktikplats just nu, Seven Eleven. Det är riktigt roligt faktiskt. Tyvärr är det bara en vecka kvar där för min del, men jag får försöka njuta in i det sista. Det kommer gå väldigt fort tror jag. Hoppas på sommarjobb eller liknande där, men chansen är väl minimalisk i och med att det är väldigt många som söker till och med vanligt jobb där. GAH, vill verkligen ha sommarjobb i år. Får fråga runt lite, men det är nog inte så många som söker de som går i åttonde klass.
Min dag i alla fall: Träffade Elin & Sofia. Jag och Elin red ut i skogen och bara skrittade, mys. Sedan tog jag, Elin & Sofia samma buss hem, men halvvägs tyckte jag och Sofia att vi var väldigt sugna på Mc Donalds - och man ska ju följa sitt hjärta. ;) Donken blev det. Tog pommes med cheddar cheese dipsås och deras megastora chokladmuffins. Mums! Sen åkte jag hem. Mamma hade köpt en t-shirt till mig på den stora marknaden "Fair and aware" i inre centrum, den var verkligen jättefin. Blir antagligen en ny favorit! Ikväll blir det Robinson - men uppdaterar nog bloggen innan dess! :) Ha det bra!


Sötaste Sofia
'

Älskade Hedda Hjo - mitt eget lilla troll

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Ja verkligen :)

Annolrunda är verkligen bäst :D

2009-05-02 @ 19:22:02
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Lina

om du får till de får du berätta för mig sen :) hmm jag blir tokig på detta haha.. ja klistrar in den addressen så den finns i själva kodgrejset men de blir ingen header ändå ;S är inne på samma sida som dig också och läser tror ja.. blir knäpp på de här =/ men ja lyckades iaf lägga in reklamen ja har vid sidan alldeles själv :) haha.. men de är mycket annat ja vill ändra på också haha :)

2009-05-02 @ 19:29:32
URL: http://sommarslyna.blogg.se/
Postat av: Lina

haha ja jag har suttit hela jävla dan och grejat me detta men inge blir som ja vill haha :P

2009-05-02 @ 19:57:42
URL: http://sommarslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0