Hej

Har bytt blogg men det får bli ett inlägg här ändå, när det är år 2010 och allt!
Jag kom ganska nyligen hem från 3 underbara veckor i Dubai. Verkligen ett favoritland och jag träffade de mest underbara människor man kan hitta. Det var skönt att åka utan mamma och pappa för hela upplevelsen blev helt annorlunda då. Och mer kan jag inte säga, för what happens in Dubai stays in Dubai.. ;)
Hur ni har klarat er i Sverige med världens äckligaste väder fattar inte jag! Jag fick världens chock när jag kom hit igen.
Hoppas verkligen det blir varmt snart, jag hatar hela Januari och Februari för det är ju de kallaste månaderna på året.
Måste komma igång med Sportlife nu igen, mitt kort har ju bara legat och dammat i en hel månad nästan! Var faktiskt där i förrgår och det märks att jag inte tränat på länge! Var helt slut.
Imorgon blir det nog att gå på Öppet hus. Jag har verkligen struntat i allt som har med gymnasievalet att göra liite för länge. Valet ska vara gjort om 2 veckor och jag har inte gått på ett enda öppet hus ännu! Men jag har ändå endel skolor som jag funderar över och det är en bra början. Har även slarvat bort mitt lösenord till Indranet (hur lyckas jag...) men det går säkert att ordna!
För övrigt så är livet bara underbart. I sommar åker jag antingen till Dubai eller till England, minst en månad. Eller så kanske hela familjen skulle åka till Thailand. Då har jag ju även en gymnasieskola att se fram emot! Undrar vad jag kommer välja..
Eftersom att jag bytt blogg och egentligen inte bloggar här, så hörs vi förmodligen om några år ;)
Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0